Kızlarrrrr şimdi size birşey soracağım ben hamile olmadan 6 ay kadar çalıştım hamile olduğumu öğrendim 1,5 ay kadar çalıştım sonra işten ayrıldım. Ben para alabiliyor muyum şuan çalışmıyorum ama yazmışlar ya geriye dönük 1 yıl için 90 gün sigorta yatması lazım diye ondan kafam karıştı