es-es1 canım o çalışan annelere özgü ev hanımlarına değil tabi imkanınız varsa çalışıyor gösterebilirsin kendini sigortalı olarak bende mesela ilk kızım 8.000 liraydı doğum, süt ve bakım parası olarak almıştım o zaman çalışıyordum ayrıca 4 değil en az 6 ay sigortalı olmanız lazım diye biliyorum ben çalışıyordum almıştım ama suan doğum paraları ne kadar bilmiyorum doğum edince işi bıraktım çünkü takip etmiyorum o yüzden