Merve-97 Kızlar 260 ml yenıdogan uclu avent biberon 5 TL kargo ile 45 e aldım nasıl normalde kucuklerı 45 50 TL degil mı
Mervelsmet Merve-97 ben e bebekten 220 tl ye aldım 2 küçük 2 büyük bir tane emzik 1 tane biberon temizleme fırçası
Merve-97 Yalinamir 2 3 gun içinde belli olur bakalım jokeri indirip oyle sıparıs verdim ama nasıp bakalım 🙂
aybkkra Merve-97 bende de oldu şu an bende bugün baktımda epeyi pahalıydı farkı mı var acaba bende çok anlamıyorum😄
berfunya Merve-97 iyi yapmışsınız cam olmasın zaten bebek kendisi kullanamıyor. Ben de alayım görmüşken😊
Merve-97 aybkkra nette gırdım hıcbır sitede bukdr ucuz degıldı canım kadınlar klubu indirimi olmasa da jokere ilk üyeşıkte 20 TL indirim verıyo yıne
Merve-97 aybkkra camlar daha pahalı ama avent kalitelidir bence Pp biberon yazıp aradtırdım gayet güvenilir hemde kırılmaz cok kırdım ilk oglumda oda fırlatıyordu
Merve-97 SEVGiHASAN esim pahalı diye istemiyordu avent bende anne gogsune yakın diye istiyordum ama erkek sonucta anlamıyor Allh yüzüme güldü sanırım 🙂🤲