Benim de bebeğim bir aylık. İlk başlarda meme ucum olmadığı için bebeğiö tutamadı ve tutmaya çalışırken de yara olduğu için aventin silikon ucuyla emzirdim hep. şimdi yaralar iyileşti ama bebeğim silikon uca alıştığı için kavrayamıyor ve uç olmadan ememiyor. Nasıl alıştırabilirim acaba bi fikri olan var mı 😔