Ben de şu an aynı durumdayım canım.
Bu akşam kakao yağını denedim ve az da olsa faydasını gördüm.
Kati şekilde zaten kakao yagi , sabun formunda. Bıçakla rendeler gibi keserek göğüs pedine yerleştirip göğüs uçlarına yerlestiriyorum.
Inşallah daha da iyi olur, zeytinyağı da iyi geliyor.
Bugün 3. Günümüz prensesimizle çok şükür, acıyı geçtim kanamasını istemiyorum, önlem almazsak bbekelrimiz için iyi olmayacak.
Deneyin mutlaka ve haber edin inşallah 🌸🤗