Silay35 Duygu4444 tamam işte bir şey yok demiş olsa söylerdi. Panik yapma. Pıhtılaşma, şeker, tansiyon gibi bir rahatsızlığın yoksa ye çikolatanı sağa soka dön kurcala biraz rahatsız et bakalım napacak. hergün çok hareketli olmuyorlar takılma
YaseminNurcanSu Duygu4444 Cikolata yiyip uzan canm yorulduysan bebegini o yuzden hissetmiyordursun ben 28 haftaligim 27. Haftada 3 gun hissetmedim korktm. En son dayanamayip gittim cok ayakta kalip yoruldugum icin bebiste yorulmuş. Taki dun hareketlenip tekmeleyene kadr hala korku vardi ve bebegin basi yukarida ayaklar asagidaydi doktor. Ev girgirlar gibi 3 4 dakika surun yer degissin ddi simdi sukur iyi sende yap canm kendini yorma dinlen