Duygu4444 Bebeğimin hareketlerini her gün çok net hissederken bugün hiç hissedemedim sadece uzanıp elimi koyduğumda hafif bir dokunuş hissettim. Normal mi doktora gitsem mi bilemedim başına böyle birşey gelen var mıı?
Elfynsmr Duygu4444 benimde öyleydi şuan 25. Haftamdayım 23. 24. Haftalarda öyleydi yine arada hissediyorum 27. Haftaya kadar normalmiş gün içinde çok hareketliyseniz öğünler arasını uzun tuttuysanız suyu az içtiysenizde az hareket edebiliyor birde hareket ettiğini bazen bizde hissedemeyebiliyoruz beneğin pozisyonu plasentanın yerinden ötürü falan aklınıza hemen kötü şeyler getirmeyin
Silay35 Duygu4444 ben de 24 ‘yetim 2 gün çok belirsiz hareket ediyordu doktora gittim kıpır kıpır bir şeyi yoktur 😊
YaseminNurcanSu Duygu4444 Cikolata yiyip uzan canm yorulduysan bebegini o yuzden hissetmiyordursun ben 28 haftaligim 27. Haftada 3 gun hissetmedim korktm. En son dayanamayip gittim cok ayakta kalip yoruldugum icin bebiste yorulmuş. Taki dun hareketlenip tekmeleyene kadr hala korku vardi ve bebegin basi yukarida ayaklar asagidaydi doktor. Ev girgirlar gibi 3 4 dakika surun yer degissin ddi simdi sukur iyi sende yap canm kendini yorma dinlen
babyceylan hareketsizlik beyaz az hareket tehlikeli önce tatlı bisiler yiyin süt için ve sola yatıp uzanın yarim saat tepki almazsınız sırt üstü uzanın bacaklarınızın atina yastık koyun gene tepki almazsanız doktorunuzu arayın ya da gidin
Duygu4444 Elfynsmr gitmeye karar vermiştim ama az hareket etti, tabi öyle güçlü değil. normal olduğunu düşünüyorum ama hareketliyken birden böyle hareketsiz olması düşündürdü gitsem mi gitmesem mi kararsız kaldım
Elif0 Duygu4444 canım gecen hafta benımde aynı böyle oldu post bile actım bakarsan. doktoruma yazdım bu haftalarda normal dedi. sonraki günlerde hareketleri yine coğaldı
Elfynsmr Duygu4444 benimde öyleydi hatta gece hareket ettiğinde baya dışarıdan hissediliyordu eşim bile rahat hissedebiliyordu birden hareketleri zayıfladı eskisi gibi hreket etmez oldu ama bu normalmiş öğrenince rahatladım bende yine bazı günler hareketli bazı günler yok denecek kadar az hareket ediyor 27 hatta 30 haftaya kadar normalmiş tabi biz anneler olarak fazla evhamlıyız iyi anlıyorım sizi
Duygu4444 Elfynsmr içim rahatladı çok sağolun gitmedim ama yinede ters bi durum yoktur diye düşünüp duruyorum
Elfynsmr Duygu4444 bir sorun yoktur inşAllah ya takipte olun yine belinizin ortası ağrırsa kasılmanız olursa hemen gitmeniz iyi olur
Silay35 Duygu4444 nesi hareketsiz bu çocuğun kıpır kıpır durmuyor dedi🤦♀️Ama siz de çok endişeleniyorsanız bir gidip baktırın derim içiniz rahatlar
Duygu4444 Elfynsmr Silay35 içim rahat etmedi gidip geldim devletin aciline gittim maalesef. Görünürde hiç birşey yok dedi eve gönderdi 5-6 dk baktı inceledi bana hiç cevap vermedi tatmin olmadım
Elfynsmr Duygu4444 içinizi rahat tutun vesvese çok oluyor hamileyken insan rahatlayın biraz bi sorun olsaydı baktığı zaman farkederdi zaten
Silay35 Duygu4444 tamam işte bir şey yok demiş olsa söylerdi. Panik yapma. Pıhtılaşma, şeker, tansiyon gibi bir rahatsızlığın yoksa ye çikolatanı sağa soka dön kurcala biraz rahatsız et bakalım napacak. hergün çok hareketli olmuyorlar takılma