Gulsen4224 ilk bebeğim kız ikinci de kız hissediyorum eşim ilk gebeliğim de hep rüyasında kız görmüştü ve kız istiyorduk rabbim verdi hatta ismini bile rüyasın da görmüştü. ben yine kız diyorum ama bütün cinsiyet takvimlerin de ve duyan bütün çevrem erkek diyor eşimde erkek olacak diyor hayırlısı olsun 😇😍