aysgllaydn DuyguUysalBayraktar evet şimdi söyleyince çok mantıklı geldi. Ya hayatımızın her yerinde katkı mad kimyasal madde var malesef 😏
eymenelif aysgllaydn hic yaptirmadiyan daha once yaptirma cnm eger yaptiysan yaptirblrsin bu birazda sana bagli ilk aylardasin ama..
aysgllaydn eymenelif yok 3yildir yaptırıyorum ben aslında acimiyoda bacağım daha çok ağrıyo oranın ağrı eşiği daha düşük demekki. Çok absürt bi durum ama 😂 Rabbim korusun bebeklerimizi ınslalah ya bi sorun da çıkmaz
Secill911 Ay bende ilk üç ay bebeğe bir şey olmasın diye yaptırmadım ama rezillik resmen jiletle temizledim çok sinir oluyordum. Ama şimdi tehlikeli dönemleri geçtik ve doktor da yaptırabilirsin dedi. Keşke lazere gitseymişim çok pişmanım 😅
MTKutay 9 10 haftalikken yaptırdım boşuna yaptırdım ama çünkü o dönemde hormonlar inanılmaz yükseldiği için yaptırdığım ağdabir hafta sonra çıkmıştı çektiğim acılar boşa gitti deyip üzülmüştüm 😂
Thesra aysgllaydn Kendimi bildigimden beri agda yaptiriyorum hamile kaldigimdada doguma kadar yapirdim doguma gitmeden oncede bir guzel yaptirip oyle gittim en rahati bence kisa dogru epilasyon yaptircam artik tamamen kurtulmayi dusunuyorum😂😂ama hijyen bakimindan guvenmiyosan kuaforune kendine bir konserve agda al her gittiginde senin agdanla yaptir en temizi o olur👌👌
aysgllaydn Thesra hijyen acısından sorun yok 3 yıldır gidiyorum abla kardeş gibi olduk söyledmmi her türlü ilgilenir sağolsun ben sadece bebeğim için endişelendim ama icim rahatladı yorumlar sayesinde çok teşekkür ederim 😊😊
deletedmom11 Yaptır yaptır temizken hamiLeLik daha rahat geçiyo 💃🏽 Bende son haftaya yakLaşırken yaptırmıştm 5 gün sonra suyum geLdi zamanLamam süperdi 💃🏽💃🏽