Öncelikle hayırlı olsun canım. Ben ağda yaptırmadım işk 4 ay. Bana yaptırabilirsin demişlerdi kimisi yaptırma dedi. Bastırıp çekiyorlar ya özel bölge için. Bide tehlikeli aylar diye yaptırmadım. Doktoruma sordum yaptırabilirsin sakıncası yok dedi. Yinede ben seni yanıltmayayım ama.