Boş gebelik teşhisi koyulmuştu aon kontrolüm vardı yine aynıysa o gün kürtaj olacaktım.Sabahına dedem vefat etti cenazesine gittim kahverengi kanamam başlamıştı herhalde boş kese kendini atmaya çalışıyor dedim.Cenazeden çıktık kontrole gittik bebeğimin oluşup kalbinin durduğunu öğrendim.İçimden bir şeyler koptu hem dedem hem bebeğim bir günde ağır gelmişti.Dedim beklesek bir şey değişmez mi yok dedi 1 hafta da beklesek değişmez sonra dopler ultrasona girdim ölü raporunu verdiler.Doktorum istersen yarın gel yarın alalım dedi ama istemedim o gün bütün acıları yaşayıp geride bırakmalıydım kürtaj oldum.Kürtajdan dedem gitti diye ayılmışım kürtaj esnasında baygınken bile serumu çıkartmaya çalışmışım 😭 1 kasım…buz kestiğim gün şu an hamileyim doğumum kasım ayına denk geliyor geçen yıl dedemin ve bebeğimin gittiği gün yavrumu kucağıma almak istiyorum acımı ancak o gün yavrumu kucağıma almak dindirebilir.Böyle anlatıyorum ama nasıl içim yanıyor ahh ahh