Gözün aydın aramıza hoşgeldin ikiz annesi 🤗 benim de ikiz kızlarım olacak ALLAH’ın izniyle. İlk dört ay bulantı ve kokular yüzünden ne çektim ben bilirim aman şikayet etme bulantım yok diye inşallah böyle geçer 🙏 bizde 33+1 olduk çok şükür. 37. haftada doğum olacak bir aksilik olmazsa.