Aud28 Gözün aydın canım çok sevindim allah kayıplarının karşılığında ne güzel ödüllendirdi seni sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallahhhh :))) ay cidden kendimin gibi çok sevindimmmm demekki bu kadar erken bulantı falan hissetmen bundanmış :))
Huri54 Aud28 evet açmak bulantılar geçti endişe ediyordum bende Bugün iki keseyi görene kadar şimdi çok mutluyum 🧡 İnşallah 10 gün sonra da kalp atışını duyarız bebeklerimin🐣🐣
Huri54 _Mother_ menekşe sağol sen keseni gördün değil mi hatırlıyorum beta değerin çok azdı sonradan yükseltmişti😍
_Mother_ Huri54 aynen canım yükseldi çok şükür ilki 38.90 çıkmıştı 3 gün sonra tekrarladım oda 339.50 çıktı işte çok şükür idrar testi de yaptım o çift çizgi görmeyene kadar rahat etmeyecektim çok şükür kopkoyu 2 çizi de gördüm 😂 kese için canım 9 eylüle randevu alabildim anca bakalım inşallah görürüm
Huri54 _Mother_ hadi inşallah görürsün keseceği 🐣 bende 10 gün sonra kalp atışlarını duyarım inşallah 🐣🐣😍🤲
Mom103 Huri54 canim kac haftada 2 kesee gordunuz ? Ben 4+2 yim suan testim pozitiv cikti yarin doktora gidicem. Onceki gebeliklerde hep 5 haftada gitdim diye kese hemen gozuktu. Acaba 4.2 de gozukme ihtimali varmi ki bence yok ama .
Huri54 Mom103 ben 5+1 de yani Bugün gördüm ilk kez kişiden kişiye değişir umarım sen görürsün beklemek ciddem zor sabırsız anne adayları için😍
Mom103 Huri54 eveet cox zor hele birde adetden once gebeligi oyensen varya Allahim gecmez olur gunler