AZE62 bende hamile yastığı aldım 36 haftadayiz sadece sola yatmam gerek çünkü böbreğim şu toplamış ama hiç bi işe yaramıyor uyandığımda kendimi sağ tarafında buluyorum 😂😂sırt üstü yatamıyorsun belli süreden sonra çünkü bebek doğum pozisyonu aldığı icin ayakları midene batıyor gibi ama sağ taraftan vazgeçilmiyor maalesef