Merhaba. Gebeliğin 20. Haftasından sonra artık sağ ve sol tarafa yatış pozisyonu öneriliyor. Ama ne yazık ki ben uyurken sürekli sırt üstü uyanıyorum. Sağ ve sola uzanıyorum, daha sonra geceleri uyandığımda hep sırt üstüyüm sabaha kadar kaç defa uyanırsam hep sırt üstü uyanıyorum. Uyku halinde dönüyorum. 20. Haftadan sonra sırt üstü uyumak bebeğin erken doğum yapmasına sebep olurmuş. Bu durumu yaşayanlar var mı acaba?