Lalammm Angelada bmde bebek tas gbi kasilio cok toplanio toplandi zaman sanci oluyor karnimda biraz snra elimle ovuyorum gecio bana magnezyumu ikiye cikar dedi cnm bida gttmse soylim nst ye baglasn o zaman ya korktum smdi
melegegebe Angelada canim bu kasilmalar zaten 22 . Haftadan sonra yavas yavas basliyormus duzenli degilmis son haftalara dogru artiyormus
Angelada melegegebe benim fazla oldu cnm nst önemli 24 haftada nst’ye girdim sancı çıkmıştı azdi 29 haftalık 80 e cıktı rahim kısalmış
zeome benım 32 haftamda erken doğum riskim oluştu rahim ağzı yumusaması rahim kasılması sancılarım 3 tane serum haplar birde 2 doz ciğer gelıstırcıler sonra durdu birde nidracard kullanyrm
Monorassa Aydabelinay bnde senin gibiyim bebegimin gelişimi 3 haftaya yakın geriden geliyor Bnim de plasenta da sıkıntı var ama ilaç falan hicbir tedavisi yok dendi yetersiz geliyormuş
Aydabelinay Monorassa ALLAH ALLAH başka türlü yetersizlik mi kuzum, bana büyük ihtimal kan pıhtılaşması fln dediler kan sulandırxi iyne fln dendi, ama başka profesöre de yönlendirdiler pazartesi gideceğim nasipse 🙄
Monorassa BirMeleginAnnesi bnde 26 . Haftamda öğrendim rahim ağzı kisaligim olduğunu ve erken doğum yapabileceğimi hastanede yatırdılar ilaçlar iğneler serumlar falan sonra tedaviye evden de devam edilir dediler ve bebek ne kadar içerde kalsa o kadar iyi en azından 28i görelim dediler sadece yatıyorum ben şuan 29+2 olduk çok şükür inşallah daha ileriyi de görürüz 🤲🌸
Halidemat BirMeleginAnnesi aynı durumdayız 28+2 erken Doğum riskim var 2 gündür yatıyorum rahim ağzı kısalmış sancım vardı iğne serum hap durdurmaya çalışıyorlar
Simgedemirbas Aydabelinay benimde kan akımı yavaştı, suyunun az olmasından kaynaklandığını söylemişti doktorum. Bol su içmemi söylemişti🥰
Nagisim BirMeleginAnnesi merhaba canim benimde 26 haftalikken sancm basladi tek tarafli sisiyo agriyodu gttm sancm baslams 3 gun yattm serum igne ilac vs derken. Nstye bagliyolrdi bole gderse bebegi alcaz dedi. Snra baska bi doktra gttm oda rahim duvarin dar bebek buyudukce tasimiyo dedi igne ilac verdi su an 31 hafta oldum hala risk devam ediyo yatiyorm surekli igne kullaniyorm. Birde norml dogum pozisyonunda gecen cuma gttm bugun yarn suyunda gelebilir yatcan dedi. Rabbim yardimcimiz olsun saglicakla alalm kucaklarimiza