Benim de hafif hafif başladı o kaşıntılar şimdi vücudumun her yeri uyuz olmuşum gibi kaşınıyor. Doktoruma gösterdim gebelik kolestazı dedi ve bir test istedi. Safra asidi ne bakacak. Bugün sonuçlar çıkacak ve eğer değerler yüksekse bebekleri almak zorundayız dedi. 😓 İhmal etmeyin ve beklemeden doktorunuza danışın bence. Önce sanki sinek ısırığı gibi kabarıyor ve kaşınmaya başlıyor. Çok fena gerçekten.