Dh52 Cmle24 amin amin inşallah ama 32.haftadan sonra uçak sıkıntı diye hatırlıyorum bilet kesmiyorlardı ablamda öyle olmuştu
Cmle24 Dh52 ben internet üzerinden aldım raporda alıcam şimdi dr dan binemedi mi ablanız covid yüzünden mi almıyorlar 😥
Cinarinannesii_ Cmle24 korkulacak hiç bir şey yok canım sadece karnına korseye benzer bisey bağlıyorlar ordan işte sancı hareket kalp ritimlerini kontrol ediyolar o kadar rahat ki onun bağladıktan sonra ister uyu ister telefonla oyna sana kalmış 🙂
Cmle24 Cinarinannesii_ ben daha memlekete gidicem orda yapıcam ya doğumu ya bi sorun çıkarsa nst de diye hep korkum aslında ya da bebiş iyi değilse biraz fazla evham bende ki 😬😬🤗
Dh52 Cmle24 yok doğum yapalı iki yıl oldu uçak bileti kesilmeyince özel arabayla gelmek zorunda kalmıştı
Asel61 Cmle24 bencede mantıklı bende 37 ’de başladım net de uzanmakta zor sırt üstü nasıl yatıyorlar bilmiyorum i
Cinarinannesii_ Cmle24 korkma Allahın izniyle hiç bir sorun olmaz canım içini ferah tut ne zaman kötü düşünceye kapılsan bol bol dua et 😘🙂
Nzehra4654 Cmle24 ben 36da giricem çünkü hiç ağrı sızı yok bebek daha yeni dönmeye başladı. Ancak sancın sızın varsa git görün için rahat olsun