Seda8337 canım bekarlığımdan beri yaşardım o rahatsızlıgı annemdede vardı ama cok az olurdu belki senede 1 kere şimdi hamilelikten galıba cok sık yaşar oldum anneme sordum sen ne yapardın böle geceleri bacaklrın olunca banyoda belden aşağıya sıcak su tutamış 10 15 dakka mask yapark bide felak nas inşirah surelerini okurmus gecen günü denedim ağlıyodum gece yaptım resmn uyumusum dua okurken gercktn rahatladım sende dene bence duadan fayda buldum ben şükür 🤲🤲🤲