Melikedefnemm bende saadet hanima gidiyorum cok seviyorum kendisini cok ilgili cok memnunum. Bende burdaki bi arkadasin postundan ogrendim zam geldigini ama doktorda degistirmek istemiyorum 28 haftaligim tam. Allahtan bir sorun olmadigi icin ayda 1 kere gidiyorum yoksa benide zorlardi 😏 ama size bi bilgi vereyim tuzla kartim var tuzla belediyesinden cikartiyorsunuz ve medipolde muayne ve tahlillerde %20 indirim oluyor. Yani muayne 100 tl di ben hep 80 tl ye muayne oldum. Sizde cikartin isterseniz. Burdaki butun bayanlarin bilgisine 😊 ama dogumda gecerli degil malesef bu indirim.