Melikedefnemm ewet bende bugun aradim zam gelmis cok uzuldum 34. haftamdayim bide bana piyasaya gore az bile yaptik diyor onlarda hakli corona var diye anladiniz siz onu yuklendikce yukleniyor herkes halka
yuzyilda da dogum yapsaniz doktorunuz gelmiyor nobetci doktor dogum yaptiriyor o hastaneye gelen doktorlar pahali biraz normal dogum 4 bucuk felan burasi uygun diye gelmez bende pazartesi gunu gelicem ama canan hanima gidiyorum memnunum saadet hanimda cok iyiymis bakalim dogum hangisine gelicek