Miya_mm benim de 190 ve 170 cikti. Beslenmeme dikkat etmeye başladım olcuyom ben de evde. Her öğün iki dilim ekmek oğlen sebze aksam 5 köfteli et ya da tam tersi ara öğünler sut ve meyve ama 1 er porsiyon. Kaçırırsam yukseliyor gdcen lahmacun yedim 180 cikto zor dustu pankek yedim 16p ckkti bir daha bozmadm. Hamburger yersem patatesten yarsni yemiyorm ekmeğinin içini azaltiyorm. Tatlı cok yiyodum kestjm cikolatyi kestim ama içim gidiyo doğuraym yas pasta yicem çikolatalı tek başıma ins