Sevgili Anneler merhaba
30+3 günlük hamileyim
geçen ay şeker yüklemesi yaptım 170 çıktı yüksek Doktorum 15 gün sonra tekrardan istedi devlet hastanesinde Yaptırdım tekrar Yüksek çıktı
dahileyi doktoru bana şeker ölçme cihazı çıkardı rapor yazdı 1 hafta şekerini ölç dedi diyet yaparak günde 6 defa ölçecem düşmezse ünsilin verecek
çok yemem Yok yemekten hariç biraz bir şeyleri stre sıkıntı yapıp çok üzüldüm.
şekeri çıkıp nasıl atlatan oldumu bilgilenmek istiyorum e yiyip ne içtiniz şimdiden Teşekür ederim 🤲🏻🙏❤️