Kızlar iyi akşamlar, ben 18 haftalık hamileyim 2 saat önce falan bulaşık makinasına bulaşıkları yerleştiriyordum ben bulaşık makinası tezhagın içinde kapaķlarını açarken birden actım bilmeden yani 🙄kapagın ucu karnıma geldi ama çok şiddetli degildi hafifti şuan karnımda agrı yada lekelenmem yok çok sükür, sizce bişe olmuş mudur bebegime ? 🙁