Anneelik23 Sevvalmina doğumdan sonra bende de oldu sürekli sıcak suyla duş alıyodum şuan hala var ama hiç acımıyo çok şükür
Sevvalmina Anneelik23 doğumdan önce olması beni korkuttu zaten doğumda ıkınmaktan falan oluyormuş insallah seninki de tamamen geçer
Havin-11 Hametan kullanabilirsin bende de olmuştu hatta çatlama olmuştu bunu önerdi doktorum Doğumdan sonra bebeğe de kullanabileceğin bir krem diye
Sevvalmina Havin-11 hametan benimde kullandığım bi krem ama bu amaçla kullanmamıştım denerim canım teşekkürler
Zilifmom Bende 35 haftamdayım aynı durum bndede var agrı yapmıyor ama dokgunluk ve ele gelen şişlik var tırstım acıkcası