Sevvalmina kızlar bugün tam 34 hafta olduk bu zamana kadar büyük abdestime çıkarken çok zorlanmadım ama buna rağmen basur olduğumu farkettim. Canım çok yanıyor benim gibi bu durumu yaşayan çözüm bulan var mı. doktora sor diyecek olanlar için şimdiden söyleyim muayene günüme 1 hafta var o sebeple size soruyorum.
Cansu321 Sevvalmina aynı durum şuan bende de var 35 haftalığız biz de geniş bir leğene sıcak su koyup oturuyorum 1 haftadır azaldı çok şükür 🤲🏻
Karacabay Sevvalmina canım elma sirkesi sonduruyo dene istersen ben doğumdan sonrada kulladim baya kuruttu
Sade0712 Sevvalmina Bende de son haftalarda oldu , tedavisi gebelik döneminde olmuyor dedi doktor, zeytinyağı falan da denedim acısı hafiflemedi, br de anestol yazmıştı, ağrıyı kesti faydasını gördüm 😊
Anneelik23 Sevvalmina doğumdan sonra bende de oldu sürekli sıcak suyla duş alıyodum şuan hala var ama hiç acımıyo çok şükür
Smnrky Canım sıcak su torbasına otur rahatlatır. Onun dışında anestol pomat kullan eczaneden alıp oda uyuşturuyor. Devam ederse çam ağacı yağı karışımlar var pamuğa damlat bastır hemoride kalmıyor geçiyor 🥴
Sevvalmina Smnrky sıcak erken doğumu tetikliyor diye duydum canım o yüzden korktum açıkçası. O söylediğin karışımı nerde yaptirabilirim. Normal doğum yaparsam daha beter olur diye çok korkuyorum
Sevvalmina Nurd canım kabız değilim ki zaten olsam o yüzden oldu diyecem ama 😏 zeytinyağını deniyicem teşekkür ederim.
Sevvalmina Cansu321 canım onu araştırdım ama sıcak suya çok oturmanı tavsiye etmem doğumu tetikleyebiliyormuş
Sevvalmina Sade0712 ya hem ağrıyor hem şişti yürürken ağrı yapıyor baya. Evet hamileyken tedavisi yokmuş ama dedim belki doğal yolla kurtulanlar vardır. En azından zararsız şeyler denemiş olurum 😊
Cansu321 Sevvalmina çok sıcak olmasına gerek yok ben doktoruma sordum da yapıyorum o yüzden tavsiye ettim ama ondan korkuyorsan zeytinyağ deneyebilirsin
Sevvalmina Cansu321 aaa öylemi canım tamam o zaman sıcak suyuda denerim yeterki kurtulayım doğumdan önce
Cancazim Bende de var kaç senedr bazen şişince travazol sürüyorum sabah sönüyor travazl mantar kremi biliyorum ama çok iyi geliyor
Cancazim Sevvalmina normalde gebelikte vajinal kaşıntı olunca doktor veriyor ama yine de doktora sormakta fayda var bide ılık suya oturun oda iyi gelir
Sevvalmina Nofa arkadaşlar yorumlarda önerilerde bulundular canım sende dene insallah fayda eder birinden biri