Mrmr1 Meriwa forumu o kadar çok gezdim ki ve necati beyi çok ama çok önerdiler dün şans eseride randevu buldum
Gunsss Mrmr1 evet ben gittim muayene etti yumurtalıklara baktı smear testi aldı ve adetin 2 veya 3. günü gidip kan verdim hormonlara bakıldı. Mutlaka gidin arkadaşım kontrol olmadan hamile kaldı miyomu varmış sürekli kontrol ediliyor.
Glysrcn Mrmr1 merhaba ben de gittim bi kaç ay sonrası için gebelik düşünüyorum ama herhangi bi sıkıntı var mı öğrenmek için geldim dedim kan falan baktırdım