Mrmr1 Merhaba , gebelik öncesi muayene için hastaneye gitmeyi düşünüyorum bu şekilde Gelenleri muayene ediyorlar mı bilginiz var mı?
Meriwa Mrmr1 ben şehir hast gülin feykan a gittim gebelik öncesi muayne olmak istiyorum dedim altdan muayne etti enfeksiyon varmış fitil verdi ordan detaylı ultrasona gönderdi kis myom var mı diye sonra hormon değerlerime baktı folic önerdi böyleydi yani cnm
Ffc2224 Mrmr1 evet yapıyorlar canım hatta bende gitmiştim cünkü bazı değerler düşük olabiliyor o yüzden güzel bir hamilelik gecirmek için bence kesinlikle gitmelisin hangi degerin eksikse en azından takviye edilir
Gunsss Mrmr1 evet ben gittim muayene etti yumurtalıklara baktı smear testi aldı ve adetin 2 veya 3. günü gidip kan verdim hormonlara bakıldı. Mutlaka gidin arkadaşım kontrol olmadan hamile kaldı miyomu varmış sürekli kontrol ediliyor.
Mrmr1 Meriwa Korkuyordum muayene etmiyorlar şu dönemde Diye çok sağolun içime su serptiniz bende necati beyden aldım 18 ‘inde gidicem bakalım hepimizin hakkında hayırlısı 🙏🏻
Mrmr1 afrasil martta düşünüyorduk korona çıktı erteledik bu zamana geldik Şansımızı deneyelim allah büyük dedik bakalım şu zamandada doğru değil ama yaş 30’a yaklaştı 🙁
Mrmr1 Ffc2224 evet gerçekten öyle bizde o yüzden vitamin eksikliğidir başka sorunlardır varsa bebek olmadan kontrol edilsin sağlıklı gebelik olsun istedik ☺️ Ya şu an öyle sevindim ki çok teşekkürler cevaplarınız için 🙏🏻
afrasil Mrmr1 insan sabırsızlanıyor korona ne zamam bitecek belli degil tedbirinizi alıp gidin Allahin izniyle . Bebek istiyorsanız 8 9 aydır korunmuyoruz bebek olmadı de bence
Ffc2224 Mrmr1 benim bi arkadasım gitmişti mesela doktor bitane vitamini eksikmişte suan hatırlamıyorum sey demiş bunu 3 ay kulanın ki hamile kalmadan hamile kalırsanız bebekte gelişim geriliği olmasın
afrasil Mrmr1 evet üroloji . Zaten muayene ediyor sonrasında sperm testi istiyor 4 günlük perhizden sonra test veriyorsunuz
Ffc2224 Mrmr1 aynen öyle ben baya 6,7 tüp kan verdim 12,13 tahlil yapıldı o kanlarla cok şükür iyiydi sadece folik asit verdi doktor
Mrmr1 Meriwa forumu o kadar çok gezdim ki ve necati beyi çok ama çok önerdiler dün şans eseride randevu buldum