Happybsrn Anneolmayahasret 😱😱😱 yokkk bn normal muayene de bile titriyorum 🙈🙈🙈😀 anestezili olacak kesin💪💪 kimyasal gebelik yaşadım soracam belki gerek yok der
Rbakny Tugce1803 suan degerlendiremiyoruz en son 25 agustosa degerlendirebildim eşim görevde ve hala gelmedi malesef
MehZey Rbakny benim de böyle aktı ilk testim ama ona rağmen ikinci çizgi belirdi sende de belirmiş umut vermek istemiyorum ama bı kendi testimi de yolliyayim sana bak