Rbakny Kızlar tesrardan ben kusura bakmayın ya ben dayanamadık 12 gün var regla ama gebelik testi yaptım talimata 56 damla yazmasına ragmen 4 damla attım bu sekişde oldu sizce neden buşekilde oldu https://imgyukle.com/i/xINhMh
Anneolmayahasret Rbakny bozuk test adete 12 gun var ve gebelik testi yapiyosunuz.. ne geregi var daha yumurtlama bile olmamistir… gebelik testi yerine ovulasyon testi yapin yumu yakalayin
Rbakny Anneolmayahasret tavsiyen için sagol canım ama bu ay 2 kez yumurtlama gördüm zaten testi yapmayı bıraktım oyuzden
Anneolmayahasret Rbakny gebelik belli olmasi icin cok erken canim. Hakkinda hayirlisi olsun.. yumurtalamanin ustuunden kac gun gecti
Rbakny Anneolmayahasret ilk yumurtlama yo 26 27 agustosa gördüm 2 gün sürdü 2. Yumurtlamadan 1 Eylül canım
Rbakny Happybsrn takvimi bu şekilde gösteriyor canım sadece 27si degil birde 1 Eylülde yumurtlama yakaladım ovülasyonla
Anneolmayahasret Rbakny ikinci yumun ustunden 12 gun gecmesi lazim canim gebelik testi icin 🥰 biraz daha bekle
Anneolmayahasret Happybsrn ben anestesizis oldum canim 5 saniyelik sey icin narkoz almaya gerek yok bence.. adet sancisi gibi 5 saniyelik bisey… anesteziyi damar yolundan veriyolar
Happybsrn Anneolmayahasret 😱😱😱 yokkk bn normal muayene de bile titriyorum 🙈🙈🙈😀 anestezili olacak kesin💪💪 kimyasal gebelik yaşadım soracam belki gerek yok der