36+2 dün akşam çok belime vurdu çok hareketli zaten naptıysam olmadı sakinleşmedi bizde hastaneye gittik bir parmak açıklık var dedi serum verdi ciğer geliştirici yaptı sonra sabaha kadar saat başı nst çekti sancın yok denecek kadar az dedi 2.doz ciğer geliştirme iğnesini yaptı sonra ilaç yazdı eve yolladı ama dün resmen belim kırıldı sandım vurdukça kütür kütür ses geldi 🥺