Mucize1997 öyle etkileyecek kadar olmadı 3 günde bir 4 günde bir oldu hap içtim geçti ama iştahım bayağı vardı yememeye çalıştım az yemeye çalıştım kilom yüksek olduğu için daha fazla almaktan korktum dengeli yemeye çalıştım diyelim şükür hiç kusmadım 🙂
hamile kalmadan önce zayıflama çayı içiyordum hamile kaldığımı fark ettiğim zaman bıraktım galiba o bir 2 kilo da vücudumdaki ödem di o da gitti çok su içtiğim için 87 kiloydum 82 ye kadar düştüm daha sonra hamile kaldım bu bir 2 aylık süreçte çok su içtim o bir 2 kilo da Ödemmiş gitti daha verdiğim kilo gelmedim şükür 😍