ben 15 haftalığım ve 3 kilo almışim😱 normalde 48 kilo ile baslamistim nasil bi anda 3 kilo aldim anlamadim.ilk trimestir alamiyormus cogu gebe ama
ben almisim demekki. yavaslamam lazim azcik. askinda cok yemiyorum onceki ile ayni neredeyse ama hareket etmiyorum bu corona yuzunden hep evdeyim ondan sanirim. tatli da sevmiyorum pek yemiyorum yani