Demir ilacını kesinlikle aç karnına içmeyin ben aylarca gyno Ferro sanol kullandım yemekten 1-2 saat sonra her şey çok güzeldi ama bir gün sabah aç karnına içtim zehirlenmiş gibi gün boyu ter bastı,nane limon bile içsem defalarca kustum,shal oldum meğer bunlar yan etkisiymiş ben çok kötü oldum siz olmayın