Minikfasulyem26 Alptugunannesi yok vala yapmydm canm sadece son 1 haftadr hurma yiyodm o kadar onu da abartmadm yani gnde 3 tane fln yedm
Minikfasulyem26 Mircet ay insallah benmkide haftaya dogar o zaman :) acikmaniz varken nst de sanciniz varmiydi peki
DamlaNur29 Minikfasulyem26 kimisi 3 cm ile 1 2 hafta geziyormuş canım okudugum kadarıyla burda benimde 37+4 bebek kanala inmiş 1 cmde açıklk var dedi 39+1 de sezeryan olcam ama dahada erken gelebilir dedi doktorum plates topu ile squat yapıyorlar sende dene istersen
Papatya011 Benimde 36+1 den nst de 80 sancı vardı ve 1 cm açıklık çıktı haftannerken olsaydı yatırırdım ama haftan iyi dedi
Ankakusu35 Minikfasulyem26 ya bebek hareket ettikçe sizinde bağırsaklarınız harekete geçiyor mu :) gözünüz aydın bu arada sizinle haftamız yakında ben bugün wc den çıkamadım merak ettim
2020-2020 Minikfasulyem26 ay ne güzel 😊 hadi bakalım sancılar başladımı? Sakın hemen hastaneye koşma zaten korona var tıkarlar bir odaya hayattan soğuturlar. Birçok sancını evde çekmeye çalış.
Minikfasulyem26 2020-2020 sancim yok canm yok ya.gtmem hemen sanci beklrm nisan mi acaba tamda emin olamadm kanli mi olmasi gerekiyo baya yogun sekilde sarimsi sumuksu bi kivami var bayada geldi ama nisandir diyolarda emin olamadm