Minikfasulyem26 Kizlar bugn cati muaynesi oldum doktorm 3 cm aciklik oldgunu soyledi ama nst de sancim yok sizce dogum yakinmidir yoksa daha beklermiyim ?
Nuruminci Minikfasulyem26 bende hastaneye gittim sancım cıktı ama acılmam yoktu 3 gün sonra dogurdum 37+2 dogurdum
fatmaozdemir1 Minikfasulyem26 nice anneler 39 haftalık oluyorlar da 3 cm açılmıyor bence allahın sevdiği kulusun😀
Minikfasulyem26 Betzm amin canm hepimiz insallah. Ay heyecan basti ya ne zaman gelir dye dusunup duruyorm :)
Betzm Minikfasulyem26 öyle olur artık ben sürekli suyun gelmesini beklerdim😂 çömel kalk sıcak suya otur merdiven in cık hızlandırıyor
Minikfasulyem26 2020-2020 evet eskisine gore indi bebek asada zaten ama kafasi tam kanala yerlesmemis henuz
2020-2020 Minikfasulyem26 bebek aşağı indikçe açılman artacak zaten. Şuan bebiş de hazırlanıyor doğuma
Minikfasulyem26 2020-2020 ama hic sancim yok ki nstde de cikmadi bnm 3 cm aciklikla 40 haftaya kadr beklerm dye endise edyrm😂
Gzmsydr Minikfasulyem26 37+6 yim benimde hiç agrim yok salı çatı muyanesi olcam hiç agrim yok diye açılmam yoktur diye düşünüyorum ama ağrıyla alakası yok sanırım. S
2020-2020 Minikfasulyem26 benim minikte erkek bende 37+6 yım. Ne zaman gelicek bende bilmiyorum bide diyolarki erkek bebek 42 ye kadar bekleyebilir🤭
Minikfasulyem26 Gzmsydr bnm agrilarim oluyodu arada bir evde ama bgn nst de agri cikmadi cati muaynesnde 3 cm aciklik cikti. Nst sancim olmadigi icin yatis yapmadi doktorm
Minikfasulyem26 2020-2020 oleyms cnmda bn acilmam olunca baya heveslendm ya cok beklemezler insallah :)
Minikfasulyem26 Alptugunannesi yok vala yapmydm canm sadece son 1 haftadr hurma yiyodm o kadar onu da abartmadm yani gnde 3 tane fln yedm
Minikfasulyem26 Mircet ay insallah benmkide haftaya dogar o zaman :) acikmaniz varken nst de sanciniz varmiydi peki