8 haftalığım ben de . İkinci hamileliğim ve yine çok evhamlıyım 🙈 çok fazla sümüğümsü, beyazımsı akıntım var. 4,5 haftalıktan beri(3haftalıkken öğrendim) mide bulantım, baş dönmelerim, inanılmaz düşük tansiyonum var. Yarı yatalak gibiyim işe gidemiyorum rapor aldım, biraz annemler bize geldi şimdi ben onlara geçtim. Çocukla ilgilenemiyorum eskisi kadar ki bu beni en çok üzen. Bir an evvel hamileliğin balayı aylarına geçmek için gün sayıyorum. Oğlumda 13haftalıkken gitmiş bitmişti her şey. Şöyle bir durum var ki oğlumda ilk aylar hiçbir şey yiyemiyordum. Bunda tiksindiklerimi yiyemiyorum ama aşerdiklerimi ekmeği maşallah götürüyorum 🙈 umarım doğuma kadar böyle gitmez bu iş. Bugün de kusmalarım başladı. Gerçekten çok zor geçiyor benim için bu süreç.