Mhtpsahn_53300 ben ozele gittim 4000 lira verdim 5 seansta halloldu. Oda araya adetim girdigi icin 1 seans daha almak istedim o yuzden 5 yoksa 4. Seanstan sonrada hazirdim. Ozele git canim,ama hakkini veren birine. Ben uskudar da nazife ergen hanima gittim. Binlercesi tedavi olmus tesekkur mektubu yazmisti. Ama devlete gittigimde banq parmsk egzersizi dedi.kizlik zarini kemdin bozacaksin dedi o yuzden esinin izni lazim dedi. Peki ne kadar vsurer beraber dedigimdeyse 15 20 hafta dedi. Oysa ben 2/ hafta icinde kurtuldum.