Ekin_arell sakın öyle bir şey yapma ben düşük yapınca söylememiştim ama doktor muayene edince söyledim o alltan kontrol etmeye çalıştıkça ben kasılsımtekme tekme kendimi ordan oray a atmam doktor başta telkin etmeye çalıştı ama ne mümkün sonra beni tehdit etti yok ben gidiyorum seni devlete nakil yaparız üni hastanede asistanlar falan hiç rahat rahat edemezsin psikolojim iyice bozuldu artık ağlamalar kasılmalar daha fazlalaltı sonunda bebek çıktı ama benim psikolojim darmadağın oldu eşime bile ben yapamıyorum boşanalım yazık Sana da bana da dedim ama sağolsun onun desteğiyle kendi kendime yendim bi iki kitap okudum şuan çok iyiyim bebeğimi bekliyorum