Tugcesahin11 Kayaeminegul ben orzax ocean mummy olanı kullanıyorum 1 gün arayla içmemi söyledi şu an kafam karıştı 🤔
Kajimeraa GkbenAktaAlngan Ben Marincap kullanıyorum iki tane var ondan bitanesi büyük biri küçük . Küçük olanını al daha rshat yutarsın ve koku hissetmezsin😊
GkbenAktaAlngan Kajimeraa maalesef büyük olanı almışım dün içtim çok zorlanmadım bekletmeden içtim koku falan da hissetmedim hiç şimdilik bi problem yok canım