GkbenAktaAlngan ben de nbl Alg oil kullanıyorum, balık yağı. İkinci şişedeyim, balık yağı çok faydalıdır xanm hem sana hem bebeğine, hem hamilelikte hem hamilelik haricinde... Özellikle valık tükwtemiyorsan kullanman çok iyi. Ben başlarda balık tükwttim ama inanılmaz derece bıktım, allah aratmasın. Balık yağı çok iyi, kokusuz tatsız...