Oznurcakir afrasil aynen Rabbim daha iyi bilir İnan bazıları aşılama olduğu gibi normal hayatına geçiyor tutuyor kimisi de full yatarak geçiriyor ama tutmuyor nasip kısmet işi. Canım ya çok fazla devlete gitsen bile tüp bebek o kadar tutmaz Ankara çok pahalı 🙄
afrasil Oznurcakir canim ben 26 esim 28 yaşında 1 yıllık evliyiz devlet tüp bebek yapmaz onun kriterleri var
Oznurcakir afrasil aynen ovitrelle aldım iğne ona da 100 lira verdim yanı 800 den asagi olmaz Siirt’te aşılama
S-e3506 Oznurcakir hayır yapma canım bol bol yat dinlen kalkma ben yengem den biliyorum ful yattı ağır bişey bile taşıma
Oznurcakir afrasil anladım canım daha yenisin olacak insallah stres yapma bende eşimde yaş 28 5. Yılımıza girecez
afrasil Happybsrn yaş kriteri varmış birde normal yolla çocuğu olmaz teşhisi koyuldugu zaman yapılıyormuş ben bu şekilde biliyorum
afrasil Oznurcakir bizde iste yas ilerliyor 2. 3. Çocuk nasil ederse rabbim insallah . Ben 26 esim 28 doktorlsr gencsiniz diyor ama 1 sene oldu ne çabuk geçti
Oznurcakir afrasil zaman su gibi geçiyor valla haklısın canım şimdi tam zamanı çocuğun 🤲🏻Rabbim hayırlı zamanda versin hepimize
Sureyyaa Oznurcakir Hayırlı Olsun insalah güzel haberler alırsınız bende aşılama ile hamile kaldım ama 1 hafta hep yattım kalkmadım kalan 1 hafta da hiç bir iş yapmadım evden cikmadi 12. Gün zaten sonucu aldik sizde biraz dikkat edin dinlenin bence
Oznurcakir Sureyyaa evet ama çalışıyorum maalesef ama iş yerinde de dinlenme ve uzanma durumum müsait . Bakalım insallah bizde iyi haber alırız 🤲🏻🥰
vuslatim34 Oznurcakir cnım hayırlı olsun aşılaman. İnşallah tutunmuştur bebeğin 💕 durumun nasıl ağrı sancı var mı
Oznurcakir vuslatim34 çok saol cnm benim insallah bakalim😍 pek olmadı sonrasında çok az kasik be karin bölgesinde oldu dinleniyorum bende 😍