Havagul evet canm haklısın..
zaten doktorumda dedi bendr kabulüm dedim eşim istemedi bn yinede yaptrdım icim rahat etsin diye ama bisey cksaydıda zaten Allah korusun öyle bi düsüncemiz asla yoktu oyüzden 3lu taramayi yaptirmiycam detayliyida yaptirmamin sebebi bisy oldugu zaman dogumdan sonra mudahale edile bilcegi icin Rabbim evlatlarimizi sagsalim kucagimiza almayi nasip etsin insallah 🤲