Zeynoveannesi keşkeee kuzum keşkeeeeee. Dışarıda beslediğim bir sürü kedi var, hamileliğimden beri ilgilenemiyorum. Yazın bir şeyler buluyorlar da kışın hep ölüp gidiyorlar çok üzülüyorum. Yetemiyorum, yetemiyoruz. En azından yapabildiğimizi en iti şekilde yapmak gerek🎈 komşumun 4 kedisi var, 4ü de kısır değil. Her ay biri kendini camdan atıyor kızgınlığa girdiği için. Bacağı inciniyor vs vs
Yazık üzülüyorum böyle gördükçe