Zeynoveannesi erkek kedi daha bir sıkıntı ay, işeyip duruyor. Benim kız da kendini erkek sanıyordu herhalde ilk kızgınlığında işedi şok oldum ne yapacağımı bilemedim beklemediğim bir şeydi ve bir hafta o koku çıkmadı. Biz de geciktirdik, hep kedimin başına bir iş geldi ne zaman kısırlaştırmaya kalksak, komşumun kedileri var uzak bir yere gittiğimizde onlara bırakıyorduk mecbur, kavga ettiler kuyruğu incindi bizimkinin. İyileşmesi için aylarca uğraştık. Yerlerinde durmuyorlar 😄 ama kısırlaştırın, gerçekten büyük rahatlık iki taraf açısından da 🙊 Allah eksikliklerini göstermesin, başına bir şey gelse diye düşündüğümde içime oturuyor. Allah uzun ömür versin hepsine 🎈🎈