Bu arada 3. Doğumum. İlki 36. Haftada suyumun gelmesi nst de kalp atışı duyulmamasından sezeryan, ikinci 38+5 de normal doğum onda da sancılarımı hissetmemiştim sabah 9 da gittiğim hastane den öğlen 1 de bebeğim kucağımdaydı. 3. De normal doğum nasip oldu çok şükür.