Zisanmery Eylul58 benim uykumda bile oluyor bulantıyla uyanıyorum bazen uyuyamıyorum kıvranıyorum geçsin diye dört gözle bekliyorum
Eylul58 Zisanmery Doktorun ilaç yazmadi mi peki? Yoksa sen mi istemedin? Tez zamanda geçer insallah kardeşim🤲🏻
Eylul58 Hamileyim11 Ya hayır gerçekten mi.. Çok üzgünümm, resmen doğuma yaklaşmıssın az kaldı sabret, sağ sağlim kucağına alırsın insallah canım 🌸
zynb_ozkn Busbus58 17 haftalık olduk bizde hala devam sabah uyandığımdan beri 4 defa kustum ve bu iyi günlerimden biri güya
Eylul58 zynb_ozkn Canım hap yazmıyor mu doktor? Belki bir nebze rahatlarsın, sanada geçmiş olsun tez vakitte bulantıların kesilmesi dileğiyle🌸
threestar Eylul58 hafifliyor ama bitiyor denemez bence 13+5’im hala bulantım oluyor sadece istifra pek olmuyor. Herkese göre farklı 😕
Eylul58 threestar İnsallah anında hiç beklemediğimiz anda kesiliverir ve rahat bir iki, üç ay geçiririz 🤲🏻
Zisanmery Eylul58 yazmak olur mu kaç kutu kullandım ilk üç ay hergün içmesem daha kötüydüm şimdi içsemde çıkartıyorum içmesemde daha ilaçın paketini açarken çıkartıyorum hiç içemiyorum
zynb_ozkn Eylul58 kullanmadığım hap kalmadı canım sadexe sedum alınca iki gün düzeliyorum sonra yine aynı
threestar Eylul58 ben şükrediyorum yemek yiyebiliyorum zayıflamıyorum diye çok şükür maşallah diyeyim buna razıymısım yani 😂
Zisanmery Eylul58 prilam kullanıyordum zofere dönecektim baktım burda kullananlar ondan da memnun değil hiç kullanmıyorum çekiyorum
kubuduru Sedanuuurr canım ya kıyamam bende 18deyim tam geçti diyorum 3 5 gün iyiyim sonra çıkarıyorum başka gün. Seninde mi öyle yoksa hep mi var
Sedanuuurr kubuduru hep vaaar malesef. Mafoldum maaafff Allahim biran önce gecirsin hepimizinki insallah canım benim 😍🙏🏼