Bende 23 haftalık gebeyim bu zamana kadar bulantı problemim olmamıştı 18 haftalıkken başladı diyebilirim prilam I bende kullanıyorum fakat ciddi anlamda uyku hali ve sersemlik yapıyor gece atıp yatıyorum kalkınca o günü hatırlamıyorum bile diyebilirim 😄 Taze nanenin çok faydasını gördüm artık bulantım olunca prilam kullanmamaya karar verdim bu ciddi halsizlik yüzünden onun yerine gaviscon double action şurup kullanıyorum bi nebze rahatlatıyor