Bugün baktırdım 50lik içmemi istedi doktorum içtim ve
1 saat sonra açlık 112 tokluk 221 çıktı sabahı sabah edicem şimdi doktoruma gidene kadar çok korkuyormm eve geldikten sonra kendi şeker ölçer cihazımzla bu saate kadar açlıkta toklukta baktım 90 100 arası açlık 110 130 arası tokluk çıkıyo kafam allak bullak 😰😰