Barlisko Merhaba, benimde 14 Temmuz son adet tarihim aynıymışız ama, ben gebe olduğumu 18 Ağustos ta öğrendim 19unda kadın doğum dr’na gittim kese için görülmedi yani kesen yeni oluşuyor 10 gün sonra gel dedi 29 Ağustosta gittim kese büyümüş ama içinde bebek göremedim dedi bi hafta daha bekleyelim bu güne randevu vermişti ama gitmedim, 2 gün sonra 31 Ağustosta başka doktora gittim belki cihazdan cihaza farkediyordur ondan görememiştir yanlış görmüştür falan dedim, bu diğer dr minicikte olsa kesenin içinde bir şey gördü ama keseye ve haftasına göre çok küçük ya geç gelişiyor ya da gelişmiyor bi hafta sonra bakalım dedi 7 Eylül’e randevu verdi. Benimde iki gündür kahverengi lekelenmeler gelmeye başladı dr’a dün mesaj attım yarın sabah gel bakalım dedim bu gün gittim o gördüğü minicik şey bile erimeye başlamış 7 haftalıksın ama bu 5. Haftada durmuş gelişmemiş şuan bile silinip erimeye başlamış hiç görülmüyor haftasonu düşük yaparsın yapmazsan eğer pazartesi kürtaja gel dedi 😕😕😕